Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Ocena: 0 (0 głosów)
Inne wydania:

Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika do rozwoju biznesu!

Podręcznik, który zdobył osiem ważnych międzynarodowych nagród, w tym:

International Book Awards w kategorii General Business. National Indie Excellence Award w kategorii General Business. Readers' Favorite International Book Award Gold Medal w kategorii Non-Fiction Business.

Scaling Up to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Scaling Up wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:

ludzie, strategia, realizacja, pieniądze.

Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.

Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera.

Scaling Up to obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Sięgnij po zaktualizowane i uzupełnione wydanie z nową okładką!

Informacje dodatkowe o Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2020-04-15
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788301209759
Liczba stron: 296
Tytuł oryginału: Scaling Up: How a Few Companies Make It and Why the Rest Dont (Rockefeller Habits 2.0)

Tagi: Nauka o przedsiębiorczości

więcej

Kup książkę Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? - opinie o książce

Inne książki autora
Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Verne Harnish0
Okładka ksiązki - Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce! Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy