Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

Ocena: 0 (0 głosów)
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkcyjną leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych.

Informacje dodatkowe o Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym:

Wydawnictwo: CeDeWu
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 978-83-7556-034-3
Liczba stron: 266

więcej

Kup książkę Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym - opinie o książce

Inne książki autora
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym
Aleksandra Czerw0
Okładka ksiązki - Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym

Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmq produkująca leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy