Reklama wydanie II zmienione

Ocena: 0 (0 głosów)
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprow

Informacje dodatkowe o Reklama wydanie II zmienione:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-208-1858-1
Liczba stron: 200

więcej

Kup książkę Reklama wydanie II zmienione

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama wydanie II zmienione - opinie o książce

Inne książki autora
Reklama
Jacek Kall0
Okładka ksiązki - Reklama

Autor wyjaśnia czym jest i jak działa reklama, uczy jak przygotować strategię reklamy, pomaga wykorzystać media w reklamie oraz opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy....

Jak zbudować silną markę od podstaw
Jacek Kall0
Okładka ksiązki - Jak zbudować silną markę od podstaw

Jak zaistnieć w umysłach klientów?Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy