Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II

Ocena: 0 (0 głosów)
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki? Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym Określanie wartości użytkowników witryny Tworzenie strategii udanej kampanii PPC Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników Wybór słów kluczowych Maksymalizacja tropu wyszukiwania Strony konwersji, oferty i budżet Zarządzanie kampanią Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!

Informacje dodatkowe o Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2010-06-16
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 978-83-246-2605-2
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy