Reklama internetowa

Ocena: 0 (0 głosów)

Stwórz klientowi jego własny świat

Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci Nowe formy reklamy internetowej Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:

kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci, jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe, jak skonstruować skuteczny przekaz online, jak skutecznie wykorzystać e-mailing, jak określać profil klienta online, jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach, jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Informacje dodatkowe o Reklama internetowa:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 83-246-0430-8
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę Reklama internetowa

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama internetowa - opinie o książce

Inne książki autora
Reklama internetowa
Agnieszka Leśniewska0
Okładka ksiązki - Reklama internetowa

Stwórz klientowi jego własny świat Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci Nowe formy reklamy internetowej Reklama online -- studium przypadku...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy