Reklama internetowa

Ocena: 0 (0 głosów)

Stwórz klientowi jego własny świat

Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci Nowe formy reklamy internetowej Reklama online -- studium przypadku

Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową?
Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną.

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:

kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci, jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe, jak skonstruować skuteczny przekaz online, jak skutecznie wykorzystać e-mailing, jak określać profil klienta online, jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach, jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Informacje dodatkowe o Reklama internetowa:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 83-246-0430-8
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę Reklama internetowa

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Reklama internetowa - opinie o książce

Inne książki autora
Reklama internetowa
Agnieszka Leśniewska0
Okładka ksiązki - Reklama internetowa

Stwórz klientowi jego własny świat Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci Nowe formy reklamy internetowej Reklama online -- studium przypadku...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy