Rady dla młodego dżentelmena

Ocena: 6 (1 głosów)
Jeśli jest się księciem w dzisiejszym świecie, trzeba być też księciem w swoim sercu i w swoich działaniach. Książęcy tytuł nie znaczy obecnie zbyt wiele. O szlachectwie, honorze i klasie mężczyzny decydują dziś już tylko jego czyny. Kiedy Alexi Lubomirski wziął po raz pierwszy na ręce swojego syna, zdecydował, że chce mu przekazać, jak żyć godnie i pięknie. Wówczas napisał właśnie ten unikatowy przewodnik po życiu dla młodych dżentelmenów. Teraz także chłopiec bliski Twojemu sercu może dowiedzieć się, jak zostać księciem naszych czasów! Książka, o której informowały wszystkie światowe media, nareszcie w Polsce! Książe Alexi Lubomirski łączy w sobie polską, francuską, angielską i peruwiańską krew. Światowej sławy fotograf mody - autor sesji m.in. Sharon Stone, Gwyneth Paltrow, Natalie Portman, Kate Winslet, Nicole Kidman i wielu innych gwiazd wybiegów i ekranu.

Informacje dodatkowe o Rady dla młodego dżentelmena:

Wydawnictwo: WAM
Data wydania: 2015-12-14
Kategoria: Duchowość, religia
ISBN: 978-83-277-0180-0
Liczba stron: 135

więcej

Kup książkę Rady dla młodego dżentelmena

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Rady dla młodego dżentelmena - opinie o książce

Avatar użytkownika - azetka79
azetka79
Przeczytane:2015-12-28, Ocena: 6, Przeczytałam,
ta książka jest cudowna... można, a nawet trzeba być księciem w dzisiejszych czasach, tego wymaga serce, nie świat... bez świecidełek, bez pomników... bądź księciem, bo jesteś przecież dzieckiem Króla!!!
Link do opinii
Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska
Zagubiony w mroku
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pajęczyca
Mariusz Leszczyński ;
Pajęczyca
Gniazdo sierot
Ewelina Miśkiewicz
Gniazdo sierot
Linia oporu
Jacek Dukaj
Linia oporu
Piekło
Katarzyna Wolwowicz
Piekło
Po tamtej stronie rzeki
Ewa Szymańska
Po tamtej stronie rzeki
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy