Public relations jest jednym z filarów działania nowoczesnej organizacji. W połączeniu z komunikacją odgrywa coraz większą rolę we współczesnym świecie. Z racji powiązań z handlem, marketingiem, reklamą, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami właściwe zaplanowanie działań public relations wymaga od osób przygotowujących takie działania przekrojowej wiedzy związanej z tymi dziedzinami. Znajomość podstaw tych branż jest niezbędna do rozpoznania i właściwej oceny problemów, które mogą pojawić się podczas tworzenia kampanii PR.
"Public relations od podstaw" to książka przeznaczona zarówno dla tych osób, które rozpoczynają pracę w roli specjalisty od działań PR, jak i dla tych, które pracują już w tej branży. Przedstawia proces projektowania i wdrażania profesjonalnej kampanii PR. Opisuje prawne i etyczne aspekty działalności public relations oraz zasady współpracy z firmami zewnętrznymi i podwykonawcami -- agencjami reklamowymi, drukarniami, fotografikami i projektantami. W książce zawarto również informacje dotyczące organizacji targów, spotkań i wystaw, kontaktów z mediami oraz sposobów oceny skuteczności kampanii.
Korzystanie z usług zewnętrznych firm konsultingowych Etyka i prawo w kontekście działań PR Współpraca z podwykonawcami materiałów wykorzystywanych podczas kampanii Organizacja targów, wystaw i imprez promocyjnych Sponsoring i działalność edukacyjna Zasady redagowania pism, artykułów i notek prasowych Współpraca z mediami Ocena i analiza zakończonej kampanii
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2005-07-21
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 184
Chcę przeczytać,