Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta

Ocena: 0 (0 głosów)
Naucz się traktować swoich klientów jak rodzinę królewską * Dowiedz się, czego pragnie klient i dostarcz mu to * Rozpatruj i uwzględniaj reklamacje klientów * Oceniaj i nagradzaj pracownikówObsługa klienta jest czynnikiem, który jako pierwszy rzuca się w oczy w firmie. To, czy pracownicy odnoszą się do klientów w odpowiedni sposób, może zadecydować o tym, czy klienci skorzystają z usług firmy, czy też nie. Na współczesnym rynku o jakość produktów i usług dbają niemal wszystkie firmy, jednak w wielu z nich jakość obsługi klienta nadal pozostawia sporo do życzenia.Na amerykańskim rynku małych firm wzorem doskonałej obsługi klienta jest Zingerman -- niewielka sieć sklepów spożywczych, restauracji, firm produkcyjnych i doradczych. Dynamiczny rozwój firmy założonej w 1982 jest w ogromnej mierze wynikiem podejścia do obsługi klienta. Jej sukces i stabilny wzrost stanowią dowód na to, że odpowiednia obsługa klientów naprawdę daje wyniki.Książka "Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta" to zbiór rad dotyczących obsługi klienta napisany przez Ari Weinzweiga -- jednego z założycieli firmy. Czytając ją, poznasz aspekty pracy z klientami, z których istnienia wielu ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy. Nie znajdziesz tu filozofii i teorii. Przeczytasz wyłącznie, co i jak masz robić. * Rozpoznawanie potrzeb klienta * Dokładna realizacja zamówień * Proces rozpatrywania reklamacji * Zatrudnianie właściwego personelu * Ocenianie jakości usług własnej firmy * Obsługa osób starszych i niepełnosprawnych * Nagradzanie pracownikówPrzekonaj się jak ważna jest obsługa klienta i doprowadź ją do perfekcji.

Informacje dodatkowe o Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0236-4
Liczba stron: 136

więcej

Kup książkę Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy