Naucz się traktować swoich klientów jak rodzinę królewską * Dowiedz się, czego pragnie klient i dostarcz mu to * Rozpatruj i uwzględniaj reklamacje klientów * Oceniaj i nagradzaj pracownikówObsługa klienta jest czynnikiem, który jako pierwszy rzuca się w oczy w firmie. To, czy pracownicy odnoszą się do klientów w odpowiedni sposób, może zadecydować o tym, czy klienci skorzystają z usług firmy, czy też nie. Na współczesnym rynku o jakość produktów i usług dbają niemal wszystkie firmy, jednak w wielu z nich jakość obsługi klienta nadal pozostawia sporo do życzenia.Na amerykańskim rynku małych firm wzorem doskonałej obsługi klienta jest Zingerman -- niewielka sieć sklepów spożywczych, restauracji, firm produkcyjnych i doradczych. Dynamiczny rozwój firmy założonej w 1982 jest w ogromnej mierze wynikiem podejścia do obsługi klienta. Jej sukces i stabilny wzrost stanowią dowód na to, że odpowiednia obsługa klientów naprawdę daje wyniki.Książka "Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta" to zbiór rad dotyczących obsługi klienta napisany przez Ari Weinzweiga -- jednego z założycieli firmy. Czytając ją, poznasz aspekty pracy z klientami, z których istnienia wielu ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy. Nie znajdziesz tu filozofii i teorii. Przeczytasz wyłącznie, co i jak masz robić. * Rozpoznawanie potrzeb klienta * Dokładna realizacja zamówień * Proces rozpatrywania reklamacji * Zatrudnianie właściwego personelu * Ocenianie jakości usług własnej firmy * Obsługa osób starszych i niepełnosprawnych * Nagradzanie pracownikówPrzekonaj się jak ważna jest obsługa klienta i doprowadź ją do perfekcji.
Informacje dodatkowe o Przewodnik Zingermana po obsłudze klienta:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0236-4
Liczba stron: 136
Sprawdzam ceny dla ciebie ...