Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka stanowi nowatorską próbę pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Dzięki połączeniu dorobku teorii komunikacji społecznej oraz podstaw wiedzy z zakresu zarządzania i marketingu autor przedstawia interdyscyplinarne podejście do promocji, tym samej pogłębionej i bliższej złożonej i zmiennej rzeczywistości rynkowej.

Informacje dodatkowe o Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 8301136464
Liczba stron: 309

więcej

Kup książkę Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem - opinie o książce

Inne książki autora
Promocja. system komunikacji przedsiębiorstwa z ry /w.1-2d/
Wiktor Jan W.0
Okładka ksiązki - Promocja. system komunikacji przedsiębiorstwa z ry /w.1-2d/

Książka znana i ceniona zarówno przez wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz studiów menedżerskich, jak i praktyków...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy