Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka stanowi nowatorską próbę pogłębionej analizy roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Dzięki połączeniu dorobku teorii komunikacji społecznej oraz podstaw wiedzy z zakresu zarządzania i marketingu autor przedstawia interdyscyplinarne podejście do promocji, tym samej pogłębionej i bliższej złożonej i zmiennej rzeczywistości rynkowej.

Informacje dodatkowe o Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 8301136464
Liczba stron: 309

więcej

Kup książkę Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem - opinie o książce

Inne książki autora
Promocja. system komunikacji przedsiębiorstwa z ry /w.1-2d/
Wiktor Jan W.0
Okładka ksiązki - Promocja. system komunikacji przedsiębiorstwa z ry /w.1-2d/

Książka znana i ceniona zarówno przez wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz studiów menedżerskich, jak i praktyków...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy