Prawdy i kłamstwa

Ocena: 0 (0 głosów)
Hadley, właścicielka pensjonatu w małym miasteczku, powoduje wypadek, poważnie uszkadzając luksusowy samochód przystojnego i eleganckiego mężczyzny. Pełna skruchy proponuje, by na czas naprawy auta nieznajomy zatrzymał się w jej pensjonacie. Od początku dyskretnie obserwuje swego gościa, który zachowuje się dość tajemniczo. Zaniepokojona i zarazem zaciekawiona zadaje sobie pytanie, kim on jest i po co przyjechał w te strony. Tymczasem przybysz przedstawia się, nie kryjąc swojego zainteresowania Hadley... [Harlequin Enterprises, 2009]

Informacje dodatkowe o Prawdy i kłamstwa:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 2009 (data przybliżona)
Kategoria: Romans
ISBN: 9788323864424
Liczba stron: 218

więcej

Kup książkę Prawdy i kłamstwa

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Prawdy i kłamstwa - opinie o książce

Inne książki autora
Spisek panny młodej
Allison Leigh0
Okładka ksiązki - Spisek panny młodej

Harry Hunt, szef wartej miliony firmy komputerowej, jest ciężko chory. Wzywa do siebie synów, by przekazać im swoją wolę – pod groźbą wydziedziczenia...

Uwierz mi, kochanie
Allison Leigh0
Okładka ksiązki - Uwierz mi, kochanie

Sara nie wierzy własnym oczom: na liście jej uczniów figuruje syn Maksa. Nagle wraca do niej zapomniana przeszłość, a wraz z nią tamte emocje: miłość,...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy