Posyłamy nasze dzieci do szkoły i z obsesją obserwujemy ich oceny, zachowania oraz umiejętność dopasowania się do otoczenia.
Szukamy nowego pracownika i mamy nadzieję znaleźć kogoś, kto ma ogromne doświadczenie, skończył najlepszą uczelnię i wie, jak unikać porażek. Chcemy w coś zainwestować i szukamy firmy, która miała świetne wyniki w zeszłym kwartale, nie zastanawiając się nad tym, jakie są jej plany na przyszłość. Dlaczego więc dziwimy się, gdy wszystko się psuje?
Nasza gospodarka nie jest statyczna, lecz my zachowujemy się, jakby tak było. Twoja pozycja w świecie zależy od tego, jak bardzo jesteś skłonny do prowokowania i inicjowania, a także od tego, jaką naukę wyniosłeś z wydarzeń, które sam wywołałeś. W świecie, który wciąż się zmienia, kluczowe znaczenie ma Twoja umiejętność wyciągania wniosków.
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi to manifest, który mówi o rzeczy rzadko spotykanej, a jednocześnie wyjątkowo cennej. Ta książka zmusza Cię do tego, żebyś przestał czekać na mapę i sam zabrał się za jej kreślenie. Wiesz, jak to się robi, robiłeś to już wcześniej, ale gdzieś po drodze ktoś przekonał Cię, żebyś sobie odpuścił.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2012-07-12
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 136
Pierwsza książka o marketingu pragnień Kim są zmianoholicy? Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą? Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów...
Seth Godin jest już tam, gdzie inni będą za parę lat. Warto czytać go z wielką uwagą Eryk Mistewicz, kwartalnik "Nowe Media" Ludzie...
Chcę przeczytać,