Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość

Ocena: 0 (0 głosów)

Podejście procesowe w zarządzaniu pojawiło się wraz z koncepcją TQM w końcu lat 70. XX wieku i od tego czasu nieustannie ewoluuje. Można zauważyć dużą korelację pomiędzy rozwojem podejścia do zarządzania jakością w organizacjach a zmianami zachodzącymi w zarządzaniu procesami. W książce podjęto próbę analizy i oceny funkcjonowania koncepcji zarządzania procesami i przyjętych rozwiązań, wypracowanych przez dziesięciolecia w praktyce i teorii zarządzania jakością. Publikacja składa się z trzech części, w których przedstawiono ideę zarządzania procesami, podejścia do zarządzania procesami we współczesnych koncepcjach zarządzania jakością oraz zagadnienia związane z operacyjnym zarządzaniem procesami. Książka omawia także niezwykle ważne dla współczesnych organizacji kwestie dotyczące oceny dojrzałości zarządzania procesami, podejścia do zarządzania procesami w najnowszej edycji normy systemowej ISO 9001:2015 oraz  reinżynieringu procesów. Przedstawiono również przegląd instrumentów stosowanych w projektowaniu, pomiarze, ocenie i doskonaleniu procesów.

***

Na rynku krajowym, ale także zagranicznym, nie ma zwartego, kompleksowego opracowania dotyczącego problematyki podejścia procesowego w zarządzaniu organizacjami, które obejmowałoby bogaty dorobek nauki i dobrych praktyk menedżerskich z zakresu jakości. W tę lukę wpisuje się monografia dr inż. Anny Dobrowolskiej. Podziwiać należy ogrom pracy Autorki, jej wiedzę i doświadczenie oraz intelekt.

                                z recenzji prof. nadzw. dr hab. Zofii Zymonik

***

Anna Dobrowolska - dr nauk ekonomicznych, adiunkt na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej w Katedrze Systemów Zarządzania, w Zespole Zarządzania Jakością. Autorka i współautorka licznych artykułów naukowych na temat zarządzania jakością, szczególnie w zakresie zarządzania  jakością procesów i jakością usług. Głównym obszarem zainteresowań badawczych autorki od przeszło dwudziestu lat są zagadnienia związane z funkcjonowaniem i oceną systemów zarządzania procesami i usługami w organizacjach zarządzanych przez jakość.

Informacje dodatkowe o Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2017-04-07
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN: 9788375616798
Liczba stron: 260

więcej

Kup książkę Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość - opinie o książce

Inne książki autora
Zawodowe dziewczyny. Prostytucja i praca seksualna w PRL
Anna Dobrowolska0
Okładka ksiązki - Zawodowe dziewczyny. Prostytucja i praca seksualna w PRL

Kim były gruzinki, mewki czy dewizówki? Co w świecie pracy seksualnej zmienili ściągnięci przez Gierka wraz z zachodnimi inwestycjami biznesmeni...

Nie tylko Chałupy. Naturyzm w PRL
Anna Dobrowolska0
Okładka ksiązki - Nie tylko Chałupy. Naturyzm w PRL

Polska lat 80. zwykle kojarzy się z szarością, niedoborami i kryzysem. To czas rosnących wpływów Kościoła katolickiego i słabnącej siły komunistycznej...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Szepty jeziora
Grażyna Mączkowska
Szepty jeziora
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy