Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość

Ocena: 0 (0 głosów)

Podejście procesowe w zarządzaniu pojawiło się wraz z koncepcją TQM w końcu lat 70. XX wieku i od tego czasu nieustannie ewoluuje. Można zauważyć dużą korelację pomiędzy rozwojem podejścia do zarządzania jakością w organizacjach a zmianami zachodzącymi w zarządzaniu procesami. W książce podjęto próbę analizy i oceny funkcjonowania koncepcji zarządzania procesami i przyjętych rozwiązań, wypracowanych przez dziesięciolecia w praktyce i teorii zarządzania jakością. Publikacja składa się z trzech części, w których przedstawiono ideę zarządzania procesami, podejścia do zarządzania procesami we współczesnych koncepcjach zarządzania jakością oraz zagadnienia związane z operacyjnym zarządzaniem procesami. Książka omawia także niezwykle ważne dla współczesnych organizacji kwestie dotyczące oceny dojrzałości zarządzania procesami, podejścia do zarządzania procesami w najnowszej edycji normy systemowej ISO 9001:2015 oraz  reinżynieringu procesów. Przedstawiono również przegląd instrumentów stosowanych w projektowaniu, pomiarze, ocenie i doskonaleniu procesów.

***

Na rynku krajowym, ale także zagranicznym, nie ma zwartego, kompleksowego opracowania dotyczącego problematyki podejścia procesowego w zarządzaniu organizacjami, które obejmowałoby bogaty dorobek nauki i dobrych praktyk menedżerskich z zakresu jakości. W tę lukę wpisuje się monografia dr inż. Anny Dobrowolskiej. Podziwiać należy ogrom pracy Autorki, jej wiedzę i doświadczenie oraz intelekt.

                                z recenzji prof. nadzw. dr hab. Zofii Zymonik

***

Anna Dobrowolska - dr nauk ekonomicznych, adiunkt na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej w Katedrze Systemów Zarządzania, w Zespole Zarządzania Jakością. Autorka i współautorka licznych artykułów naukowych na temat zarządzania jakością, szczególnie w zakresie zarządzania  jakością procesów i jakością usług. Głównym obszarem zainteresowań badawczych autorki od przeszło dwudziestu lat są zagadnienia związane z funkcjonowaniem i oceną systemów zarządzania procesami i usługami w organizacjach zarządzanych przez jakość.

Informacje dodatkowe o Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2017-04-07
Kategoria: Encyklopedie, słowniki, leksykony
ISBN: 9788375616798
Liczba stron: 260

więcej

Kup książkę Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość - opinie o książce

Inne książki autora
Zawodowe dziewczyny. Prostytucja i praca seksualna w PRL
Anna Dobrowolska0
Okładka ksiązki - Zawodowe dziewczyny. Prostytucja i praca seksualna w PRL

Kim były gruzinki, mewki czy dewizówki? Co w świecie pracy seksualnej zmienili ściągnięci przez Gierka wraz z zachodnimi inwestycjami biznesmeni...

Byłem fotografem w Auschwitz. Prawdziwa historia Wilhelma Brassego
Anna Dobrowolska 0
Okładka ksiązki - Byłem fotografem w Auschwitz. Prawdziwa historia Wilhelma Brassego

Historia człowieka, który fotografował piekło. „Nazywam się Wilhelm Brasse. Jestem fotografem. Od września 1940 roku byłem więźniem w obozie koncentracyjnym...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy