Pierwsze 90 dni pracy to dla menedżera na nowym stanowisku wyjątkowo trudny okres. W tym czasie liderzy, niezależnie od stanowiska, jakie piastują, często podejmują nieprawidłowe decyzje. Nie mają wystarczających informacji o czekających ich wyzwaniach i nie wiedzą, co należy zrobić, aby sprostać oczekiwaniom otoczenia. Taka sytuacja skutecznie utrudnia im osiągnięcie założonych celów. Dlatego aby zyskać wiarygodność, muszą wygrać kilka małych "bitew" i w ten sposób ustanowić fundament długofalowego sukcesu.
Książka "Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi" to zbiór strategii dla menedżerów obejmujących nowe stanowiska. Stosując je, szybko osiągniesz coś, co autor nazywa "progiem rentowności" -- punkt, w którym organizacja potrzebuje Ciebie tak samo, jak Ty potrzebujesz pracy. Dzięki nim nauczysz się oceniać sytuację i zdobywać wiedzę o organizacji. Szybko odkryjesz swoje mocne i słabe strony. Dowiesz się również, jak zbudować zespół pracowników i sieć doradców oraz jak uzyskać przewagę w kluczowych relacjach biznesowych.
Pogłębianie wiedzy Kształcenie umiejętności samooceny Ocena sytuacji w firmie Ustalanie celów długoterminowych Sztuka negocjacji Budowanie i ocena zespołu Tworzenie koalicji Przyspieszanie procesu zmian
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2006-05-23
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 264
Graj zawsze w pierwszej lidze Dopasuj strategię do zmieniającej się sytuacji Wywieraj wpływ i zmieniaj punkt widzenia przeciwnika Doskonal swoje...
Niezawodne narzędzia i techniki negocjacyjne * Podejście do negocjacji * Kierowanie przebiegiem rozmów * Sztuka prowadzenia negocjacji i przezwyciężania...
Chcę przeczytać,