Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6

Ocena: 0 (0 głosów)
Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik tworzenia gier komputerowych Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia Języki skryptowe i sterowanie danymi Techniki zabezpieczania gier w wersji beta Przemysł gier komputerowych jest jedną z najszybciej rozwijających się branż informatyki. Gry, które jeszcze niedawno zapierały dech w piersiach, dziś wydają się proste i mało realistyczne. Współczesne symulatory i "strzelanki" to arcydzieła, których produkcja angażuje środki porównywalne z budżetami hollywoodzkich superprodukcji. Rosnące w ogromnym tempie możliwości komputerów i konsoli wpływają jednak nie tylko na jakość gier, ale także na proces ich tworzenia i wykorzystywane podczas niego narzędzia. Programiści tworzący gry implementują zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji, wykorzystują niezwykłe możliwości układów wyświetlających grafikę i skomplikowany aparat matematyczny. Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych. Programowanie pod kątem procesorów wielordzeniowych Siatkowa reprezentacja obiektów gry Testowanie pojedynczych modułów gry Optymalizacja korzystania z zasobów Rachunek wektorowy i macierzowy Symulacja zachowania cieczy Tworzenie algorytmów sztucznej inteligencji Korzystanie z reguł logiki rozmytej Programowanie skryptowe w językach Lua i Python Optymalizacja wyświetlania obiektów gry Wykorzystywanie możliwości procesorów graficznych Generowanie efektów dźwiękowych w czasie rzeczywistym Tworzenie gier sieciowych Przeczytaj i stwórz grę, w którą zagrają miliony graczy.

Informacje dodatkowe o Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 978-83-246-1087-7
Liczba stron: 736

więcej

Kup książkę Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy