Kto powiedział, że droższe znaczy lepsze? Wielkie koncerny próbują wmówić nam, że tylko za odpowiednio wysoką cenę możemy kupić sobie produkty spełniające rosnące wymagania jakościowe. Na szczęście nie jest to prawdą! Warto poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z możliwościami oprogramowania stanowiącego realną, rozsądną alternatywę dla dominujących na rynku drogich aplikacji biurowych. OpenOffice to znakomity zestaw tak samo funkcjonalnych, prostych w instalacji i obsłudze programów przydatnych w codziennej pracy.
Książka "OpenOffice.ux.pl w biurze i nie tylko" ma za zadanie ułatwić Ci efektywne wykorzystanie programów składających się na całą aplikację. Znajdziesz tu nie tyle podstawowe opisy kolejnych poleceń, ile kompletne, złożone procedury ułatwiające wykonywanie skomplikowanych operacji i tworzenie indywidualnych, dostosowanych do konkretnych potrzeb szablonów, bez których nie może obejść się żadne biuro. Każde działanie zostało opisane w punktach, przejrzyście i wyczerpująco, a zrozumienie całości ułatwiają liczne rysunki prezentujące wygląd omawianych w danej chwili elementów ekranu.
Z książki tej dowiesz się, jak:
obsługiwać skoroszyty w programach pakietu i zapisywać makra dla często wykonywanych operacji; tworzyć arkusze dla poszczególnych rozliczeń z klientami, dokumenty dostaw i faktury VAT; obliczać odsetki ustawowe i aktualizować wprowadzone dane; opracowywać listę obecności pracowników i sortować zawarte tam informacje; sporządzać zestawienia i szukać informacji w arkuszach rozległych; przedstawiać dane w postaci graficznej i tekstowej; przystosowywać programy do własnych, indywidualnych potrzeb.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2007-08-28
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 416
Budowanie bazy danych -- od podstaw i dla każdego! Jak korzystać z istniejącej bazy danych w Accessie i zaprojektować nową? Tabele, relacje, kwerendy...
Wykorzystaj potencjał Excela, by Twoja firma odniosła sukces! Jak zaprząc dodatki Excela do tworzenia dokumentacji firmowej? Jak importować pliki z...
Chcę przeczytać,