Obsługa klienta - praktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka ta wprowadza w kluczowe zagadnienia związane z kontaktami z najważniejszymi dla każdej firmy partnerami, czyli jej klientami. Poradnik składa się z dziesięciominutowych lekcji, które przedstawiają najważniejsze techniki i metody prowadzenia efektywnej obsługi klienta.

Informacje dodatkowe o Obsługa klienta - praktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu:

Wydawnictwo: K.E.Liber
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-88170-61-9
Liczba stron: 176

więcej

Kup książkę Obsługa klienta - praktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Obsługa klienta - praktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy