Six Sigma to metodyka kontroli jakości produktów, opracowana przez firmę Motorola. Celem jej wdrożenia w przedsiębiorstwie jest maksymalne obniżenie wskaźnika błędów produkcyjnych. Podstawowym założeniem metody Six Sigma jest osiągnięcie poprawności produkcji na poziomie 99,997%. Pozostałe 0,003% to właśnie 6? -- sześciokrotna wartość odchylenia standardowego -- jedynie taki odsetek wyprodukowanych elementów może być wadliwy. Metodyka Six Sigma jest stale rozwijana w odpowiedzi na wymagania współczesnego rynku.
"Nowa Six Sigma" to książka opisująca tę nowatorską metodę kontroli jakości. Jej autor, wykorzystując wieloletnie doświadczenie nabyte przy wdrażaniu tej metody w firmie Motorola, gruntownie przedstawia wszystkie jej elementy oraz omawia sposoby wdrażania i zarządzania Six Sigma. Oprócz wiadomości typowo teoretycznych książka zawiera wiele przykładów -- studiów przypadków -- pozwalających na poznanie możliwości praktycznego zastosowania metody Six Sigma.
Historia Six Sigma Elementy nowej Six Sigma Wdrażanie Six Sigma Zarządzanie przywództwem Rozwój strategiczny wspomagany przez narzędzia Six Sigma Zastosowania metody Rozwój Six Sigma
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2005-05-04
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 92
Chcę przeczytać,