Nowa psychologia sukcesu

Ocena: 5 (1 głosów)
Inne wydania:

Dzięki tej książce dowiesz się, jak jedno proste przekonanie na swój własny temat w dużej mierze kontroluje twoje życie. Ba, w istocie rzeczy przenika ono wszystkie jego obszary. Większość naszych wyobrażeń o własnej osobowości wyrasta z tego podstawowego nastawienia. I jest ono również źródłem wielu tendencji, które mogą uniemożliwiać ci realizację własnego życiowego potencjału. Jak dotąd w żadnej innej książce nie wyjaśniono jeszcze kwestii nastawień i nie pokazano czytelnikom, jak je wykorzystać w życiu codziennym. Teraz zrozumiesz zarówno jednostki wybitne na polu nauki i sztuki, sportu i biznesu jak i tych, którzy zmarnowali swoją szansę. Zrozumiesz swojego partnera, szefa, swoich przyjaciół i swoje dzieci. Dowiesz się, jak uwolnić potencjał własny i najbliższych.

Informacje dodatkowe o Nowa psychologia sukcesu:

Wydawnictwo: Muza
Data wydania: 2013-02-12
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788377582664
Liczba stron: 296

więcej

Kup książkę Nowa psychologia sukcesu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Nowa psychologia sukcesu - opinie o książce

"Nastawienie na rozwój to gwarancja sukcesu" - to jakże wymowne zdanie może stanowić kwintesencję wywodów zawartych w tej publikacji. Autorka opisuje dwa odmienne nastawienia: na rozwój i trwałość. Nie ogranicza się jednak tylko do opisu ich przejawów i skutków. Dostarcza czytelnikowi sporą dawkę wiedzy na temat przekonań jako regulatorów naszych działań, inteligencji i związanych z nią mitów oraz związków. Ze względu na pewne powtórzenia warto tę publikację czytać fragmentami.

Link do opinii
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy