Nigdy nie jest za późno

Ocena: 0 (0 głosów)
Jak z księcia z bajki zrobić kochającego męża? Takie oto pytanie stanęło przed Beth, dobiegającą czterdziestki wdową z dwójką nastoletnich dzieci. A tak niedawno była przekonana o tym, że już nie będzie chciała związać się z żadnym mężczyzną. Tymczasem Todd, przystojny i sympatyczny milioner, uosobienie kobiecych marzeń, sprawił, że poczuła się jak młoda dziewczyna. Beth wiedziała jednak, że nie jest młodą dziewczyną i dlatego nie chciała poprzestać na randkach, nawet najbardziej upojnych. Tylko, że Todd niczego nie obiecywał...

Informacje dodatkowe o Nigdy nie jest za późno:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: b.d
Kategoria: Romans
ISBN: 8323804915
Liczba stron: 234

więcej

Kup książkę Nigdy nie jest za późno

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Nigdy nie jest za późno - opinie o książce

Inne książki autora
Kawaler z dzieckiem
Susan Mallery0
Okładka ksiązki - Kawaler z dzieckiem

Cal przywykł do tego, że Sabrina, jego osobista asystentka, zdejmuje mu z głowy większość kłopotów wynikających z prowadzenia dużej firmy, a także...

Rozstania i powroty
Susan Mallery0
Okładka ksiązki - Rozstania i powroty

Minęło osiem lat od chwili, gdy Kari Asbury w dniu swojego balu maturalnego uciekła z Possum Landing. Nie chciała wieść życia kury domowej w małym teksańskim...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy