Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II

Ocena: 0 (0 głosów)
Dlaczego premier Tusk ujawnił, że wyłysieje? Komu Bóg daje dobrze popalić i za darmo promuje firmę? Jak utajnić informacje o szemranej przeszłości prezesa, ujawniając ją mediom? Dlaczego penisy Francuzów i kratki ściekowe w Szwecji to świetne nośniki komunikatów PR? Co robi agent CIA w centrali IBM? Czy homoseksualiści promują Ikeę?

Krok dalej niż promocja reputacji

Nastała era konsumenta. Konkurencja depcze wszystkim po piętach, jeśli akurat nie jest krok dalej niż oni. Trudno o stworzenie i wypromowanie naprawdę unikatowego produktu. W cenie są wartości niematerialne, oferowane wraz z dobrem bądź usługą. Co więc się teraz sprzedaje?

Wizerunek. Jednak nie sprzedawaj go, tylko wykreuj, stwórz, wypromuj. Postaw na świetną reputację firmy, płynną komunikację z otoczeniem, doskonałe relacje z mediami i własnymi pracownikami. To od nich zależy teraz być albo nie być Twojej organizacji, jej sukces lub porażka. A jeśli znasz już reguły rządzące pracą specjalisty od PR, przyszedł czas, byś nauczył się je łamać.

Specjalista od PR nigdy nie może być pewny tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów -- to wszystko nakazuje Ci reagować w sposób niestandardowy i nieszablonowy. Książka uczy, że okazji i szans na ciekawe przedsięwzięcia PR warto stale poszukiwać. Szybka odpowiedź może zaś sprawić, że niskim kosztem osiągniesz skutki podobne do tych z najdroższych kampanii -- a nawet lepsze. W tej publikacji znajdziesz rzeczywiste przykłady nietuzinkowych i zaskakujących działań, prowadzonych przez największe i najlepsze firmy.

Informacje dodatkowe o Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2009-05-19
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324620814
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II - opinie o książce

Inne książki autora
Strażnik Mafii
Rafał Szczepanik0
Okładka ksiązki - Strażnik Mafii

Patent na superwładzę. Kto przejmie kontrolę nad technologią, która zmieni świat? Która z partii politycznych zamieszana jest w globalną aferę szpiegowską...

Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego. Wydanie II rozszerzone
Rafał Szczepanik0
Okładka ksiązki - Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego. Wydanie II rozszerzone

Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie, a dobrych pracowników... w terenie! Dlaczego warto integrować, motywować i szkolić zespoły w terenie otwartym...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy