Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II

Ocena: 0 (0 głosów)
Dlaczego premier Tusk ujawnił, że wyłysieje? Komu Bóg daje dobrze popalić i za darmo promuje firmę? Jak utajnić informacje o szemranej przeszłości prezesa, ujawniając ją mediom? Dlaczego penisy Francuzów i kratki ściekowe w Szwecji to świetne nośniki komunikatów PR? Co robi agent CIA w centrali IBM? Czy homoseksualiści promują Ikeę?

Krok dalej niż promocja reputacji

Nastała era konsumenta. Konkurencja depcze wszystkim po piętach, jeśli akurat nie jest krok dalej niż oni. Trudno o stworzenie i wypromowanie naprawdę unikatowego produktu. W cenie są wartości niematerialne, oferowane wraz z dobrem bądź usługą. Co więc się teraz sprzedaje?

Wizerunek. Jednak nie sprzedawaj go, tylko wykreuj, stwórz, wypromuj. Postaw na świetną reputację firmy, płynną komunikację z otoczeniem, doskonałe relacje z mediami i własnymi pracownikami. To od nich zależy teraz być albo nie być Twojej organizacji, jej sukces lub porażka. A jeśli znasz już reguły rządzące pracą specjalisty od PR, przyszedł czas, byś nauczył się je łamać.

Specjalista od PR nigdy nie może być pewny tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów -- to wszystko nakazuje Ci reagować w sposób niestandardowy i nieszablonowy. Książka uczy, że okazji i szans na ciekawe przedsięwzięcia PR warto stale poszukiwać. Szybka odpowiedź może zaś sprawić, że niskim kosztem osiągniesz skutki podobne do tych z najdroższych kampanii -- a nawet lepsze. W tej publikacji znajdziesz rzeczywiste przykłady nietuzinkowych i zaskakujących działań, prowadzonych przez największe i najlepsze firmy.

Informacje dodatkowe o Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2009-05-19
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324620814
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II - opinie o książce

Inne książki autora
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie III rozszerzone
Rafał Szczepanik0
Okładka ksiązki - 17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie III rozszerzone

Bo każdy menedżer ma w szafie jakiegoś trupa... Dobra książka o zarządzaniu to taka, którą czyta się niczym świetną powieść detektywistyczną - z zapartym...

Strażnik Mafii
Rafał Szczepanik0
Okładka ksiązki - Strażnik Mafii

Patent na superwładzę. Kto przejmie kontrolę nad technologią, która zmieni świat? Która z partii politycznych zamieszana jest w globalną aferę szpiegowską...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy