Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II

Ocena: 0 (0 głosów)
Dlaczego premier Tusk ujawnił, że wyłysieje? Komu Bóg daje dobrze popalić i za darmo promuje firmę? Jak utajnić informacje o szemranej przeszłości prezesa, ujawniając ją mediom? Dlaczego penisy Francuzów i kratki ściekowe w Szwecji to świetne nośniki komunikatów PR? Co robi agent CIA w centrali IBM? Czy homoseksualiści promują Ikeę?

Krok dalej niż promocja reputacji

Nastała era konsumenta. Konkurencja depcze wszystkim po piętach, jeśli akurat nie jest krok dalej niż oni. Trudno o stworzenie i wypromowanie naprawdę unikatowego produktu. W cenie są wartości niematerialne, oferowane wraz z dobrem bądź usługą. Co więc się teraz sprzedaje?

Wizerunek. Jednak nie sprzedawaj go, tylko wykreuj, stwórz, wypromuj. Postaw na świetną reputację firmy, płynną komunikację z otoczeniem, doskonałe relacje z mediami i własnymi pracownikami. To od nich zależy teraz być albo nie być Twojej organizacji, jej sukces lub porażka. A jeśli znasz już reguły rządzące pracą specjalisty od PR, przyszedł czas, byś nauczył się je łamać.

Specjalista od PR nigdy nie może być pewny tego, co będzie robił jutro. Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów -- to wszystko nakazuje Ci reagować w sposób niestandardowy i nieszablonowy. Książka uczy, że okazji i szans na ciekawe przedsięwzięcia PR warto stale poszukiwać. Szybka odpowiedź może zaś sprawić, że niskim kosztem osiągniesz skutki podobne do tych z najdroższych kampanii -- a nawet lepsze. W tej publikacji znajdziesz rzeczywiste przykłady nietuzinkowych i zaskakujących działań, prowadzonych przez największe i najlepsze firmy.

Informacje dodatkowe o Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2009-05-19
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324620814
Liczba stron: 256

więcej

Kup książkę Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Nietypowe przypadki Public Relations. Wydanie II - opinie o książce

Inne książki autora
Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego. Wydanie II rozszerzone
Rafał Szczepanik0
Okładka ksiązki - Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego. Wydanie II rozszerzone

Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie, a dobrych pracowników... w terenie! Dlaczego warto integrować, motywować i szkolić zespoły w terenie otwartym...

Budowanie zespołu. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń outdoor
Rafał Szczepanik0
Okładka ksiązki - Budowanie zespołu. Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń outdoor

"Budowanie zespołu" to poradnik napisany w niezwykle praktyczny sposób, oparty na polskich i zagranicznych przykładach. Adresowany jest nie tylko do...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy