Nowe zasady marketingu i PR

Ocena: 0 (0 głosów)
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć. Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości \"nowych zasad gry\", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym

Informacje dodatkowe o Nowe zasady marketingu i PR:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788376015668
Liczba stron: 284

więcej

Kup książkę Nowe zasady marketingu i PR

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Nowe zasady marketingu i PR - opinie o książce

Inne książki autora
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
David Meerman Scott0
Okładka ksiązki - Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę...

Nowe zasady marketingu i PR
David Meerman Scott0
Okładka ksiązki - Nowe zasady marketingu i PR

Książka Nowe zasady marketingu i PR o 6 miesięcy na liście bestsellerów ,,BusinessWeek" o Prestiżowa recenzja w magazynie ,,Publishers Weekly" o Dostępność...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy