Nowe zasady marketingu i PR

Ocena: 0 (0 głosów)
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć. Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości \"nowych zasad gry\", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym

Informacje dodatkowe o Nowe zasady marketingu i PR:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 9788376015668
Liczba stron: 284

więcej

Kup książkę Nowe zasady marketingu i PR

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Nowe zasady marketingu i PR - opinie o książce

Inne książki autora
Nowe zasady marketingu i PR
David Meerman Scott0
Okładka ksiązki - Nowe zasady marketingu i PR

Książka Nowe zasady marketingu i PR o 6 miesięcy na liście bestsellerów ,,BusinessWeek" o Prestiżowa recenzja w magazynie ,,Publishers Weekly" o Dostępność...

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
David Meerman Scott0
Okładka ksiązki - Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy