Nanoekonomia. Biznes XXI wieku

Ocena: 0 (0 głosów)
Jak mogę osiągnąć prawdziwy sukces? Jak zarabiać pieniądze, tak aby stale się pomnażały? Jaki biznes i jakich wspólników mam wybrać, by się powiódł? Dlaczego koledze bez wykształcenia się udało nie tylko finansowo, ale również w życiu prywatnym, bo czego by się nie chwytał, obraca w złoto? Dlaczego jednych – mimo ogromnego wysiłku – pieniądze się nie trzymają, a do innych lgną? Takie miedzy innymi pytania zadaje w książce autor. Kiedyś myślał, że wszystko zależy od perswazji, technik sprzedaży i manipulacji, a także merytorycznego podejścia, know-how, czy przywództwa. Był w błędzie. Chociaż wszystkie te rzeczy są ważne, nie od nich zależy trwały sukces. Co zatem leży u jego podstaw i gdzie go szukać?

Wyeliminowanie niechcianych przez właścicieli firm negatywnych scenariuszy, bezpośrednio wpływających na dochód i zysk, a tym samym wprowadzenie w ich miejsce długotrwałego sukcesu to jedno z głównych zadań nanoekonomii. Misją tej dziedziny jest upowszechnianie kanonu zasad utworzonych w oparciu o prawa natury jako standardu obowiązującego w Polskich przedsiębiorstwach W myśl jej fundamentalnej zasady: „Sama fizyczna czynność nie liczy się, ale świadomość, jaka kryje się za wykonywaną czynnością”. To właśnie ona jest przyczyną i to ona generuje końcowy pozytywny bądź negatywny efekt. Jeżeli zmienimy świadomość w „przyczynę”, to efekt końcowy także się zmieni.

Konieczny wskazuje, że jeśli usuniemy przestrzeń między nami a ludźmi, którzy nas otaczają w biurze, to wtedy dostaniemy się do technologii, nad którą świat naukowy właśnie pracuje. Co najważniejsze, nie trzeba być inżynierem lub posiadaczem wysokiego IQ, żeby się tam dostać. Tak jak naukowcy chcą usunąć fizyczną materię, tak każdy może pozbyć się fizycznej materii w celu spełnienia i osiągnięcia trwałego sukcesu: „A zatem efekt, który planujemy uzyskać – niezależność finansową, milion dolarów, nowe samochody, wakacje, idealnego partnera – daje nam nasza świadomość. Efekt końcowy może być zawsze pozytywny. Cały proces inwestycyjny może być idealny, wspaniały – po prostu przyjemny. To my doprowadziliśmy siebie samych do miejsca, w którym jesteśmy. (...)” – tłumaczy autor „Nanoekonomii. Biznes XXI wieku”.

Michał Konieczny na co dzień pracuje jako coach i doradca biznesowy. Reprezentuje spółki kapitałowe w Polsce i za granicą, których głównym profilem jest inwestowanie w nieruchomości oraz rozwój osobisty. Doświadczenie oraz edukację zdobywał w Wielkiej Brytanii oraz USA. Zdobytą wiedzę połączył z własnym doświadczeniem. Zawsze chciał znaleźć przyczynę wszystkich wydarzeń i efektów jakie pojawiają się w biznesie i życiu codziennym. Jak poradzić sobie z bólem, cierpieniem, chaosem, niepowodzeniem, strachem, itd. Jak ująć te zagadnienia w formie prezentacji i ćwiczeń, aby mogło je zrozumieć jak największe grono osób zainteresowanych. Te pytania i odpowiedzi na nie stanowią obecnie sens jego pracy.

Informacje dodatkowe o Nanoekonomia. Biznes XXI wieku:

Wydawnictwo: Rozpisani.pl
Data wydania: 2014-09-03
Kategoria: Poradniki
ISBN: 978-83-936717-1-7
Liczba stron: 160

więcej

Kup książkę Nanoekonomia. Biznes XXI wieku

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Nanoekonomia. Biznes XXI wieku - opinie o książce

Inne książki autora
Świadomość jest wszystkim
Michał Konieczny0
Okładka ksiązki - Świadomość jest wszystkim

To niezwykła publikacja, dająca prawdziwą odpowiedź na to, dlaczego nam nie idzie. Ze świadomością braku, czyli świadomością tego, że w życiu nam czegoś...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy