Największa namiętność

Ocena: 0 (0 głosów)

Valerie i Sybille to dwie młode kobiety, którym los wyznaczył odmienny start życiowy. Valerie jest zamożna, piękna i inteligentna. Sybille pochodzi ze skromnej rodziny, lecz jej marzenia nie są bynajmniej skromne; pragnie osiągnąć to, co jej przyjaciółka miała od zawsze - powodzenie i bogactwo. Przez kilkanaście lat drogi obu kobiet nieustannie się krzyżują. Pojawiają się kolejni mężczyżni. Nie brak też wielkich pieniędzy, które potrafią ambitne marzenie zmienić w chorobliwą obsesję i sprowokować mroczne przeznaczenie, doprowadzając w końcu do tragedii... 

Informacje dodatkowe o Największa namiętność:

Wydawnictwo: Amber
Data wydania: 1995 (data przybliżona)
Kategoria: Romans
ISBN: 837082904X
Liczba stron: 526

więcej

Kup książkę Największa namiętność

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Największa namiętność - opinie o książce

Inne książki autora
Kurtyna w górę
Judith Michael0
Okładka ksiązki - Kurtyna w górę

Po śmierci sławnej aktorki jej wnuk, reżyser teatralny Luke Cameron, znajduje w jej domu listy wielkiej gwiazdy, Jessiki Fontaine. Przed kilku laty ta...

Złoty deszcz
Judith Michael0
Okładka ksiązki - Złoty deszcz

Po rozwodzie Claire Goddard z trudem wiąże koniec z końcem. Samotnie wychowuje siedemnastoletnią córkę i nie oczekuje już wiele od życia. Ale oto...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy