Najważniejsi klienci, czyli key account management w praktyce

Ocena: 0 (0 głosów)
Inne wydania:

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie. Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku - klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.

Informacje dodatkowe o Najważniejsi klienci, czyli key account management w praktyce:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2018-02-26
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-88970-67-4
Liczba stron: 312
Język oryginału: polski

więcej

Kup książkę Najważniejsi klienci, czyli key account management w praktyce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Najważniejsi klienci, czyli key account management w praktyce - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy