Mowa i myślenie dziecka

Ocena: 0 (0 głosów)
Wznowienie po 13 latach! Książka Piageta, należąca do kanonu psychologii, to podstawowa lektura dotycząca rozwoju mowy i myślenia dzieci. Wybitny francuski autor krok po kroku przedstawia zmiany zachodzące w mowie dziecka, wyróżniając określone typy i stadia rozwoju mowy w powiązaniu ze zmianami w obrębie myślenia. Przedstawione w tej książce propozycje badawcze nad rozwojem mowy i funkcji poznawczych, znane jako "teoria Piageta", pozostają ciągle w kręgu zainteresowań psychologów zajmujących się rozwojem człowieka, psychologią poznawczą, psycholingwistów i pedagogów.

Informacje dodatkowe o Mowa i myślenie dziecka:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-01-14478-5
Liczba stron: 228

więcej

Kup książkę Mowa i myślenie dziecka

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Mowa i myślenie dziecka - opinie o książce

Inne książki autora
Jak sobie dziecko wyobraża świat
Piaget Jean0
Okładka ksiązki - Jak sobie dziecko wyobraża świat

Jedna z kluczowych publikacji z zakresu psychologii dziecka. Piaget poświęcił wiele lat badań teoretycznych i klinicznych, by znaleźć odpowiedź na pytanie...

Studia z psychologii dziecka
Piaget Jean0
Okładka ksiązki - Studia z psychologii dziecka

Jean Piaget w "Studiach z psychologii dziecka":- analizuje zagadnienia genezy różnych czynności psychicznych w kolejnych fazach rozwoju dziecka...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Szczerbata śmierć
Arkady Saulski
Szczerbata śmierć
Bez litości
Michał Larek
Bez litości
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy