Media publiczne. Początek końca czy nowy początek

Ocena: 0 (0 głosów)
Autor, autorytet w dziedzinie mediów publicznych, analizuje zjawiska społeczne ostatnich dziesięcioleci, przywołując przykłady od Wielkiej Brytanii po Singapur, uzasadnia tezę, że w epoce globalizacji media publiczne są potrzebne jako gwarant jakości i wiarygodności traktujący odbiorców jak obywateli, a nie tylko jak konsumentów.

Informacje dodatkowe o Media publiczne. Początek końca czy nowy początek :

Wydawnictwo: WAiP
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 978-83-60501-32-0
Liczba stron: 296

więcej

Kup książkę Media publiczne. Początek końca czy nowy początek

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Media publiczne. Początek końca czy nowy początek - opinie o książce

Inne książki autora
Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką
Karol Jakubowicz0
Okładka ksiązki - Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką

Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej...

Polityka medialna a media elektroniczne
Karol Jakubowicz 0
Okładka ksiązki - Polityka medialna a media elektroniczne

Media elektroniczne są wszechobecne w naszym życiu i odgrywają w nim niezwykle znaczącą rolę. Zatem państwo i społeczeństwo powinny móc zapewnić, aby...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy