Media publiczne. Początek końca czy nowy początek

Ocena: 0 (0 głosów)
Autor, autorytet w dziedzinie mediów publicznych, analizuje zjawiska społeczne ostatnich dziesięcioleci, przywołując przykłady od Wielkiej Brytanii po Singapur, uzasadnia tezę, że w epoce globalizacji media publiczne są potrzebne jako gwarant jakości i wiarygodności traktujący odbiorców jak obywateli, a nie tylko jak konsumentów.

Informacje dodatkowe o Media publiczne. Początek końca czy nowy początek :

Wydawnictwo: WAiP
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 978-83-60501-32-0
Liczba stron: 296

więcej

Kup książkę Media publiczne. Początek końca czy nowy początek

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Media publiczne. Początek końca czy nowy początek - opinie o książce

Inne książki autora
Polityka medialna a media elektroniczne
Karol Jakubowicz 0
Okładka ksiązki - Polityka medialna a media elektroniczne

Media elektroniczne są wszechobecne w naszym życiu i odgrywają w nim niezwykle znaczącą rolę. Zatem państwo i społeczeństwo powinny móc zapewnić, aby...

Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką
Karol Jakubowicz0
Okładka ksiązki - Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką

Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy