Literackie teorie widzenia

Ocena: 6 (1 głosów)
Prezentacja utrwalonych w okresie międzywojnia sposobów widzenia przedmiotu, człowieka, pejzażu. Zmierza do rekonstrukcji dominujących ówcześnie reguł transformacji świata realnego w ,,rzeczywistości słowa,,. Oryginalność metodologiczna, umiejętność łączenia analizy i syntezy sprawiają, że książka stanowi poważny wkład w badania okresu dwudziestolecia 1918-1939.

Informacje dodatkowe o Literackie teorie widzenia :

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 1992-03-11
Kategoria: Inne
ISBN: 83-900292-3-5
Liczba stron: 205

więcej

Kup książkę Literackie teorie widzenia

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Literackie teorie widzenia - opinie o książce

Avatar użytkownika - katarzyma
katarzyma
Przeczytane:2016-03-08, Ocena: 6, Przeczytałam, Moje książki w 2016,
Inne książki autora
Kim jest dla siebie samego ten twór nieszczęśliwy
Barbara Sienkiewicz0
Okładka ksiązki - Kim jest dla siebie samego ten twór nieszczęśliwy

W książce Barbary Sienkiewicz utwory Schulza, Leśmiana, Gombrowicza i Wata przeglądają się w sobie nawzajem. W ponowionej lekturze wybrzmiewają na nowo...

Polskie remanenty. Szkice o ideowych uwikłaniach polskiej literatury dwudziestowiecznej
Barbara Sienkiewicz0
Okładka ksiązki - Polskie remanenty. Szkice o ideowych uwikłaniach polskiej literatury dwudziestowiecznej

Nowa książka Barbary Sienkiewicz, wybitnej znawczyni awangardy poetyckiej XX wieku, zapowiada się bardzo interesująco. Skupia bowiem pod hasłem ,,ideowych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy