Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie * Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej * Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama * Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowejDo kogo adresowana jest ta książka?Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży -- oraz pozwolą przetrwać.Reklama od kulis.Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę."Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.
Informacje dodatkowe o Książeczka zdrowia copywritera:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0385-9
Liczba stron: 120
Sprawdzam ceny dla ciebie ...