Kradzież a rozwój gospodarczy

Ocena: 0 (0 głosów)
Niniejsza książka stanowi zbiór prelekcji wygłoszonych w trakcie międzynarodowej konferencji zorganizowanej przez Polish-American Foundation for Economic Research & Education (PAFERE) pod tym samym tytułem, której celem było uświadomienie zależności między kradzieżą i rozwojem gospodarczym kraju; kradzieży, której synonimem jest naruszenie czy gwałcenie naturalnego prawa człowieka do jego własności. Wśród prelegentów: S. Michalkiewicz, A. Chafuen, R. Gwiazdowski, J. Fijor, T. Teluk, M. Wojciecho

Informacje dodatkowe o Kradzież a rozwój gospodarczy:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-60533-02-4
Liczba stron: 161

więcej

Kup książkę Kradzież a rozwój gospodarczy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Kradzież a rozwój gospodarczy - opinie o książce

Inne książki autora
Gru, Dru i minionki. Agnes kocha jednorożce!
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Gru, Dru i minionki. Agnes kocha jednorożce!

Minionki powracają, a wraz z nimi Gru i jego córki. Agnes całe życie marzyła, aby zaadoptowała ją kochająca rodzina (i tę już znalazła) oraz...

Przestępczość kryminalna w Europie Środkowej i Wschodniej w XVI-XVIII
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Przestępczość kryminalna w Europie Środkowej i Wschodniej w XVI-XVIII

Przestępczość budzi grozę i... intryguje od zawsze. Każde społeczeństwo, każda grupa społeczna czy zawodowa boryka się ze zjawiskiem przestępczości kryminalnej...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy