Znacie już Klub Poszukiwaczy Przygód? Przemek, Rodzynek, Bazyl, Muffin, Tośka i Miśka, którzy go tworzą, są naprawdę wyjątkowi. I mają też wyjątkowy talent do wplątywania się w niezwykłe przygody. Tym razem wszystko zacznie się od zajęć z robotyki...
Przemek i jego przyjaciele zapisują się na zajęcia z robotyki. Ich niezwykła kreatywność i zdolności w tej dziedzinie dadzą nieprzewidziane efekty, a sercowe rozterki Muffina oraz pewien kosmiczny interes wypełnią kolejne dni szarej szkolnej rzeczywistości. Klubowicze nie byliby sobą, gdyby przy okazji nie wplątali się w aferę kryminalną ze złotymi zegarkami w tle. Z pomocą przyjdą im ciotka Matylda, jej czarny kot oraz tajemnicza Alice...
I znów będzie się działo!
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Data wydania: 2022-01-26
Kategoria: Dla dzieci
ISBN:
Liczba stron: 200
Zakaz sprzedaży niezdrowego jedzenia w szkolnej stołówce, powoduje, że przyjaciele wpadają na dochodowy pomysł: sprzedają na przerwach słodycze kupione wcześniej po drodze do szkoły. Kontrabandę jednak przechwytują wkrótce nauczyciele. Przyjaciele nie byliby sobą, gdyby nie natrafili na kolejną sprawę kryminalną!
Właściciel kamienicy usłyszał o ukrytym na Wyspie Młyńskiej skarbie z dawnej mennicy i postanowił odnaleźć worki srebrnych monet. Pomagał mu przy tym jubiler. Wykorzystywali do swoich celów fałszywe auto zieleni miejskiej i fałszywy zakład pogrzebowy. W trumnach przewożono wiele nielegalnych rzeczy (min. pająki, które uciekły!), a także nadmiar ziemi z poszukiwań skarbu.
Seria Kto mnie przytuli oczaruje wszystkich przyjaciół zwierząt. Psiaki i kotki, o których opowiadamy, mieszkały kiedyś w schronisku dla zwierząt - w...
Zakręcona rodzinka Mazurskich wyrusza w kolejną wakacyjną podróż przez europejskie państwa. Tym razem odwiedzą m.in. Kornwalię i Szkocję, gdzie...
Przeczytane:2018-05-04, Ocena: 5, Przeczytałam,
Duchy, szkolna dyskoteka, pająki, bot Alice. To i wiele innych rozmaitości czeka na czytelników w tej części przygód Przemka i jego paczki przyjaciół.