Czy pisanie do szkolnej gazetki jest trudne? Czworo przyjaciół z klasy uważa że nie... Ale gdy trzeba napisać artykuł, nie mają pojęcia skąd wziąć dobry, sensacyjny temat. Przeczytaj opowiadania i przekonaj się, kto zostanie głównym bohaterem artykułu i co z tego wyniknie.
O serii ,,Już czytam sylabami":
Ułatw swojemu dziecku początek przygody z literaturą! Seria ,,Już czytam sylabami" to idealna lektura na pierwsze, samodzielne spotkania z książką. Każdy tom zawiera cztery krótkie opowiadania, w których słowa podzielono na sylaby za pomocą wyróżnienia kolorem, a także słowniczek trudnych wyrazów i dwa zadania utrwalające zdobyte umiejętności lub wiedzę.
W opowiadaniach została wykorzystana sylabowa metoda nauki czytania, która najpełniej odzwierciedla naturalny sposób kształtowania się mowy dziecka - od samogłosek, poprzez sylaby, wyrazy po zdania. Metoda ta polecana jest także dzieciom neurotypowym, mającym trudności rozwojowe oraz dzieciom wykazującym związane z ryzykiem dysleksji trudności w czytaniu i pisaniu.
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Data wydania: 2021-02-10
Kategoria: Dla dzieci
ISBN:
Liczba stron: 48
Dlaczego nowy sąsiad tak dziwnie się zachowuje - chodzi po osiedlu w trenczu, nosi przeciwsłoneczne okulary w pochmurny dzień - Lila i Nina podejrzewają...
Drużyna Astona ma swoją tajną siedzibę w domku w koronie dębu. Kiedy kryjówka drużyny zostaje odkryta, Karola i Miłosz muszą stawić czoła bardzo...
Przeczytane:2021-11-03, Ocena: 5, Przeczytałam, Moje 2021, 26 książek 2021, Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu - edycja 2021,
Książeczka z serii "Już czytam sylabami" intryguje tematem. Zachęca dzieci do założenia gazetki w szkole i pokazuje, jak trudną sztuką jest znalezienie ciekawego tematu na reportaż. Mimo wszystko zachęca do zostania dziennikarzem i rozwija pasję pisania. Jest zabawnie i nieco strasznie. Kolorowe ilustracje uzupełniają tekst.
W nauce czytania sylabami pomoże druk. Co druga sylaba tekstu jest w kolorze zielonym. Na końcu znajduje się słowniczek młodego czytelnika oraz 2 zadania dla małego czytelnika.