Czy pisanie do szkolnej gazetki jest trudne? Czworo przyjaciół z klasy uważa że nie... Ale gdy trzeba napisać artykuł, nie mają pojęcia skąd wziąć dobry, sensacyjny temat. Przeczytaj opowiadania i przekonaj się, kto zostanie głównym bohaterem artykułu i co z tego wyniknie.
O serii ,,Już czytam sylabami":
Ułatw swojemu dziecku początek przygody z literaturą! Seria ,,Już czytam sylabami" to idealna lektura na pierwsze, samodzielne spotkania z książką. Każdy tom zawiera cztery krótkie opowiadania, w których słowa podzielono na sylaby za pomocą wyróżnienia kolorem, a także słowniczek trudnych wyrazów i dwa zadania utrwalające zdobyte umiejętności lub wiedzę.
W opowiadaniach została wykorzystana sylabowa metoda nauki czytania, która najpełniej odzwierciedla naturalny sposób kształtowania się mowy dziecka - od samogłosek, poprzez sylaby, wyrazy po zdania. Metoda ta polecana jest także dzieciom neurotypowym, mającym trudności rozwojowe oraz dzieciom wykazującym związane z ryzykiem dysleksji trudności w czytaniu i pisaniu.
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Data wydania: 2021-02-10
Kategoria: Dla dzieci
ISBN:
Liczba stron: 48
Czas rozpocząć przygodę z samodzielnym czytaniem! Seria ,,Już czytam sylabami" zawiera zbiór opowiadań do czytania metodą sylabową. Świetnie sprawdzi...
Czyją kuzynką jest truskawka? Ile miodu zbierze pszczoła przez całe swoje życie? Co to jest kiwano? I czy mrowisko to na pewno tylko dom dla mrówek...
Przeczytane:2021-11-03, Ocena: 5, Przeczytałam, Moje 2021, 26 książek 2021, Przeczytaj tyle, ile masz wzrostu - edycja 2021,
Książeczka z serii "Już czytam sylabami" intryguje tematem. Zachęca dzieci do założenia gazetki w szkole i pokazuje, jak trudną sztuką jest znalezienie ciekawego tematu na reportaż. Mimo wszystko zachęca do zostania dziennikarzem i rozwija pasję pisania. Jest zabawnie i nieco strasznie. Kolorowe ilustracje uzupełniają tekst.
W nauce czytania sylabami pomoże druk. Co druga sylaba tekstu jest w kolorze zielonym. Na końcu znajduje się słowniczek młodego czytelnika oraz 2 zadania dla małego czytelnika.