Jedno jest Ciało i jeden Duch

Ocena: 0 (0 głosów)

Ścisły temat niniejszej rozprawy, a więc rola Ducha Świętego w jednoczeniu Kościoła w świetle omawianego Listu, jest próbą odczytania zawartych w tym piśmie treści w nowy sposób. W polskiej literaturze przedmiotu brak tekstów dotyczących bezpośrednio tej kwestii. Częściej w literaturze omawiana jest za to metafora ciała, Chrystusa jako Głowy, etc. Duch Święty i ogólnie pneumatologia wciąż pozostają terra incognita, dając tym samym szerokie pole do badań i możliwość odnalezienia nowych rozwiązań mających wpływ także na inne działy teologii.

Informacje dodatkowe o Jedno jest Ciało i jeden Duch:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Benedyktynów Tyniec
Data wydania: 2009-12-01
Kategoria: Duchowość, religia
ISBN: 978-83-7354-283-9
Liczba stron: 175

więcej

Kup książkę Jedno jest Ciało i jeden Duch

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jedno jest Ciało i jeden Duch - opinie o książce

Inne książki autora
Kościół dla każdego Czyli przepis na zmianę świata
Elżbieta Wiater0
Okładka ksiązki - Kościół dla każdego Czyli przepis na zmianę świata

Zachwyćmy się na nowo Kościołem! Ta książka powstała, by opowiedzieć, czym (i kim) jest tak naprawdę Kościół katolicki. Często kojarzy się on jedynie...

Wierny pies Pański. Biografia św. Jacka Odrowąża
Elżbieta Wiater0
Okładka ksiązki - Wierny pies Pański. Biografia św. Jacka Odrowąża

Św. Jacek – duchowy syn św. Dominika, od ośmiu wieków jeden z najskuteczniejszych orędowników, pierwszy polski święty, którego kult sięgnął m...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy