Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka jest łatwym wprowadzeniem do programowania w najnowszej wersji języka Java. Prezentuje zasady programowania grafiki 2-wymiarowej, zasady programowania współbieżnego i animacji, dokonuje pogłębionego przeglądu instrukcji i wyrażeń języka, a poprzez liczne przykłady prezentuje zasady programowania obiektowego, wizualnego i komponentowego w systemie Windows 95/98/NT. Tematem przewodnim książki jest zastosowania programowania współbieżnego do programowania interakcyjnej grafiki i animacji.

Informacje dodatkowe o Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1999-04-26
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8371971532
Liczba stron: 604

więcej

Kup książkę Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe - opinie o książce

Inne książki autora
Java na uczelni
Jan Bielecki0
Okładka ksiązki - Java na uczelni

Aby zaprzeczyć mylnej opinii, że Java służy wyłącznie do programowania apletów, w niniejszej książce, jako jedynej wśród ponad 1500 książek na temat...

Java 4 Swing. Tom 1
Jan Bielecki0
Okładka ksiązki - Java 4 Swing. Tom 1

Java jest powszechnie stosowanym językiem programowania, nauczanym nie tylko w Uczelniach Akademickich, ale również w klasach informatycznych Szkół Średnich...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy