Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka jest łatwym wprowadzeniem do programowania w najnowszej wersji języka Java. Prezentuje zasady programowania grafiki 2-wymiarowej, zasady programowania współbieżnego i animacji, dokonuje pogłębionego przeglądu instrukcji i wyrażeń języka, a poprzez liczne przykłady prezentuje zasady programowania obiektowego, wizualnego i komponentowego w systemie Windows 95/98/NT. Tematem przewodnim książki jest zastosowania programowania współbieżnego do programowania interakcyjnej grafiki i animacji.

Informacje dodatkowe o Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1999-04-26
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8371971532
Liczba stron: 604

więcej

Kup książkę Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Java 3. Programowanie współbieżne, obiektowe i zdarzeniowe - opinie o książce

Inne książki autora
Java na uczelni
Jan Bielecki0
Okładka ksiązki - Java na uczelni

Aby zaprzeczyć mylnej opinii, że Java służy wyłącznie do programowania apletów, w niniejszej książce, jako jedynej wśród ponad 1500 książek na temat...

Java w szkole
Jan Bielecki0
Okładka ksiązki - Java w szkole

Nie ulega wątpliwości, że Java już wkrótce stanie się powszechnym językiem programowania, nauczanym nie tylko w uczelniach akademickich, ale również...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy