Jak stworzyć własny CMS

Ocena: 0 (0 głosów)
Niniejsza książka to kompleksowy poradnik na temat tworzenia własnego systemu zarządzania treścią. Przedstawiono w niej sposób tworzenia platformy CMS począwszy od konstruowania baz danych na serwerze wraz z omówieniem każdego typu pola i funkcji jaką będzie spełniało, poprzez dokładny opis każdego pliku i elementów, jakie należy w nim umieścić, aż po zagadnienia zarządzania systemem.Po przeczytaniu "Jak stworzyć własny CMS" nie tylko będziesz znał tajniki tworzenia platformy CMS, ale przekonasz się, że napisanie systemu nie jest zbyt trudne, a dzięki niemu można zbudować interaktywną witrynę WWW, na której wprowadzanie i aktualizowanie treści nie stanowi żadnego problemu.

Informacje dodatkowe o Jak stworzyć własny CMS:

Wydawnictwo: Nakom
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 9788389529381
Liczba stron: 280

więcej

Kup książkę Jak stworzyć własny CMS

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Jak stworzyć własny CMS - opinie o książce

Inne książki autora
OpenOffice 2.0 Writer dla systemu Linuksa
Sosna Łukasz0
Okładka ksiązki - OpenOffice 2.0 Writer dla systemu Linuksa

Wiele osób zastanawia się nad zakupem pakietu Microsoft Office dla biura lub do celów prywatnych. Okazuje się , że tak dużego wydatku wcale nie trzeba...

Jak stworzyć własny blog Podęcznik programisty
Sosna Łukasz0
Okładka ksiązki - Jak stworzyć własny blog Podęcznik programisty

Dzięki tej książce będziesz mógł stworzyć własny, niepowtarzalny blog, nauczysz się go edytować i aktualizować. Dowiesz się też, jak skonfigurować kategorie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy