Jak NIE stracić przyjaciół i NIE zrażać do siebie ludzi. Zaskakujące fakty, które przeczą (prawie) wszystkiemu, co wiesz o związkach międzyludzkich

Ocena: 0 (0 głosów)

Relacje budują lub rujnują nasze życie. Eric Barker wnikliwie zbadał konwencjonalną wiedzę o związkach międzyludzkich, wplatając zdumiewające fakty naukowe w porywającą narrację. Wszystko po to, aby pomóc ci zbudować lepsze przyjaźnie, na nowo rozpalić uczucia i stworzyć satysfakcjonujące więzi ze wszystkimi osobami obecnymi w twoim życiu. To napisany z humorem poradnik o sztuce budowania lepszych relacji, panaceum na jedne z największych bolączek naszych czasów - narastający dystans emocjonalny i samotność. Jednak autor książki stwierdza bez ogródek: ,,Znienawidzisz mnie [...] nie jest to typowa książka o związkach, optymistyczny poradnik, w którym autor mówi to, co czytelnik chce usłyszeć, żeby poprawić mu samopoczucie i zaoszczędzić dyskomfortu. Nie wszystko, co przeczytasz, przypadnie ci do gustu... Ostrzegam zawczasu. Prawda cię wyzwoli, ale najpierw porządnie cię wkurzy". Ludzie próbują dogadywać się ze sobą od tysięcy lat i wciąż nie potrafią robić tego dobrze. Barker analizuje popularne maksymy i sprawdza, czy można na nich polegać z naukowego punktu widzenia. Dowiesz się więc: ,,Czy można oceniać książkę po okładce?" ,,Czy miłość wszystko zwycięża?" ,,Czy prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie?" ,,Czy człowiek naprawdę nie jest samotną wyspą?" Autor dogłębnie analizuje każdy problem, zanim wyda ostateczny werdykt. Prawda, którą ujawnia może całkowicie zmienić sposób, w jaki nawiązujesz relacje z ludźmi. Jedyne, co naprawdę liczy się w życiu, to nasze relacje z innymi. Najszczęśliwsze chwile są związane z ludźmi. Te najbardziej bolesne również.

,,Całą dziedzinę nauk społecznych można podsumować jednym zdaniem: ludzie są dla nas ważni. Niezależnie od tego, jak nam się wiedzie, relacje z innymi mają decydujący wpływ na nasze samopoczucie i poziom szczęścia. W tej humorystycznej i przenikliwej książce Eric Barker podaje w pigułce całą współczesną wiedzę o tym, co robić, by nasze najważniejsze relacje rozkwitały. Ta książka przywróci kolory twojemu życiu". -- Daniel H. Pink, autor bestsellerów Kiedy, Drive, oraz Jak być dobrym sprzedawcą

Eric Barker jest autorem bestsellera Barking Up the Wrong Tree, który sprzedał się w ponad 500 000 egzemplarzy i został przetłumaczony na 19 języków. Pisały o nim między innymi ,,The New York Times", ,,The Atlantic" i ,,The Financial Times". Do jego cotygodniowego newslettera zapisało się już ponad pół miliona osób. Eric jest również rozchwytywanym mówcą. Prowadził wykłady w MIT, Yale, Google, Centrum Przygotowań Olimpijskich oraz siedzibie Centralnego Dowództwa Wojskowego Stanów Zjednoczonych (CENTCOM).

Informacje dodatkowe o Jak NIE stracić przyjaciół i NIE zrażać do siebie ludzi. Zaskakujące fakty, które przeczą (prawie) wszystkiemu, co wiesz o związkach międzyludzkich:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2023-10-27
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788382312140
Liczba stron: 344
Tytuł oryginału: Plays well with others. The Surprising Science Behind Why Everything You Know About Relationships is (Mostly) Wrong

Tagi: Asertywność motywacja i poczucie własnej wartości

więcej

Kup książkę Jak NIE stracić przyjaciół i NIE zrażać do siebie ludzi. Zaskakujące fakty, które przeczą (prawie) wszystkiemu, co wiesz o związkach międzyludzkich

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy