W drugiej, po fenomenalnym bestsellerze Inteligencja emocjonalna, książce zatytułowanej Inteligencja emocjonalna w praktyce Goleman zajmuje się źródłami sukcesu w pracy, i to zarówno indywidualnego pracownika, jak i całej organizacji. Pokazuje na konkretnych przykładach jak emocje, samokontrola i samoświadomość, zdolność komunikacji, umiejętność pracy w grupie wpływają na osiągnięcie sukcesu.
Przeczytaj w czasopiśmie "Benefit" artykuł dotyczący rozwijania inteligencji emocjonalnej
Wydawnictwo: Media Rodzina
Data wydania: 2019-06-28
Kategoria: Psychologia
ISBN:
Liczba stron: 504
Tytuł oryginału: Working with emotional intelligence
Autor udowadnia, że dotychczasowe spojrzenie na karierę zawodową i pomyślność przedsiębiorstwa nie odpowiada wymogom rzeczywistości. Dziś oprócz ilorazu...
Autor bestsellerowej Inteligencji emocjonalnej tym razem wprowadza czytelników w zagadnienia związane z uwagą. Są to bowiem kluczowe umiejętności, do...
Przeczytane:2000-05-16, Przeczytałam,
Dzisiaj już nikogo nie zaskoczy stwierdzenie, że o sukcesie zawodowym w większym stopniu decyduje inteligencja emocjonalna niż IQ. Jednak, gdy D.Goleman pisał ten poradnik mało wiedziano jeszcze na temat roli kompetencji określanych dziś mianem miękkich. Autor posłużył się case study, aby ukazać pewne prawidłowości i podważyć obowiązujące przez lata przekonania.