Czym jest innowacja? To modyfikacja produktu, usługi lub procesu, oparta na świeżym pomyśle. To także dostrzeganie wyjątkowych okazji, jakie stoją przed Twoją firmą, i umiejętność korzystania z nich. To zdolność do tworzenia wyjątkowych produktów czy usług i uwieńczonego sukcesem wprowadzania ich na rynek. To również biegłość w identyfikowaniu prawdziwych potrzeb Twoich klientów.
Poznaj sposoby na materializację swoich pomysłów i zarabianie na nich. Dowiedz się, jak ochronić swoje idee przez udzielanie licencji i wchodzenie w spółki. Naucz się zawierać alianse korporacyjne czy spółki joint venture i stosować skuteczny marketing.
Czynnik ludzki -- rodzaje klientów, instynkt stadny, cykl życia produktu. Nowe produkty -- tworzenie i testowanie, wygląd, funkcjonalność, marka. Innowacja na rynku -- reklama i PR, nowoczesne rozwiązania marketingowe. Zarabianie na innowacjach -- narzędzia i sposoby uzyskiwania maksymalnych profitów.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2009-03-18
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 192
Tym, czego Ci trzeba, jest: siła, wspierająca Twoje działania energia, pobudzająca Cię do ich realizacji inspiracja, otwierająca przed Tobą drzwi do...
Tym, czego Ci trzeba, jest: siła, pomagająca doprowadzić każdy projekt do końca energia, pozwalająca osiągać ponadprzeciętne wyniki inspiracja, zapewniająca...
Chcę przeczytać,