Icon steve jobs. Najbardziej niezwykły akt II w historii biznesu

Ocena: 0 (0 głosów)
Według F. Scotta Fitzgeralda, w życiu Amerykanina nie ma żadnych drugich aktów. Najwyraźniej zapomniał o przypadku Steve'a Jobsa. Z wyobcowanego maniaka elekrotnicznego, którym był w szkole średniej, Jobs stał się siłą napędową Apple oraz awatarem rewolucji komputerowej. Wraz z niezwykłym sukcesem iPoda, zdobył reputację prawdopodobnie największego innowatora wieku cyfrowego. iCon przedstawia najbardziej zdumiewającą postać ery biznesu, zwracającą uwagę swoimi niestereotypowymi, dziwacznymi i obrazoburczymi czynami. Czerpiąc z wielu różnych źródeł w Dolinie Krzemowej i w Hollywood autorzy rzucają nowe światło na powstanie w jednym z garaży Doliny Krzemowej Apple, dziś już prawdziwej firmy - legendy. Jest także lekturą obowiązkową dla każdego, kto chce zrozumieć, jak współczesny wiek cyforwy powstawał, kształtował się i doskonalił.

Informacje dodatkowe o Icon steve jobs. Najbardziej niezwykły akt II w historii biznesu:

Wydawnictwo: Studio Emka
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-88931-93-8
Liczba stron: 364

więcej

Kup książkę Icon steve jobs. Najbardziej niezwykły akt II w historii biznesu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Icon steve jobs. Najbardziej niezwykły akt II w historii biznesu - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Szpital św. Judy
M.M. Perr
Szpital św. Judy
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Krypta trzech mistrzów
Marcin Przewoźniak
Krypta trzech mistrzów
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy