Gorący temat

Ocena: 0 (0 głosów)
Mollie pragnie zostać gwiazdą dziennikarstwa, niestety udaje jej się zdobyć posadę jedynie w prowincjonalnej gazecie. Tutaj na pozór trudno o gorący temat i Mollie obawia się, że przyjdzie jej pisać relacje z konkursów farmerskich. Energicznie szuka tematu, który pomógłby jej rozwinąć dziennikarskie skrzydła. Idealnym celem wydaje się Aleks, znany arystokrata i właściciel ziemski. Niestety nie można mu nic zarzucić i Mollie zaczyna wątpić, czy znajdzie punkt zaczepienia dla swojego artykułu. Aż do czasu, gdy na ziemi Aleksa rozbijają obóz wyznawcy filozofii New Age…

Informacje dodatkowe o Gorący temat:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 2012-08-31
Kategoria: Romans
ISBN: 9788323887782
Liczba stron: 174

więcej

Kup książkę Gorący temat

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Gorący temat - opinie o książce

Inne książki autora
Szczęśliwe lato
Penny Jordan0
Okładka ksiązki - Szczęśliwe lato

Rosie od lat nosi w sercu mroczny sekret. Nie mogąc zapomnieć o tym, co ją spotkało, całą energię poświęca pracy, toteż nie ma czasu na życie osobiste...

Miłość jak z powieści
Penny Jordan0
Okładka ksiązki - Miłość jak z powieści

Gra o spadek Melanie Foden nie może uwierzyć, że obcy człowiek zostawił jej w spadku swój majątek. Jego częścią jest dom na wsi. Najbliższy sąsiad Melanie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy