Go-Giver. Lider-Rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze

Ocena: 0 (0 głosów)

Ta książka świetnie oddaje istotę życia i przywództwa. Gorąco ją polecam

   - John C. Maxwell, autor bestsellerów ,,New York Timesa"

W doskonale ocenianym bestsellerze Go-Giver. Rozdawca Bob Burg i John David Mann udowodnili, że wiarygodnie opowiedziana historia może przekazać wartościowe idee. W książce Go-Giver. Lider-Rozdawca przedstawiają równie wciągającą historię firmy zmagającej się z problemami i młodego ambitnego menedżera próbującego przewodzić jej w trakcie podejmowania strategicznej decyzji.

Firma Allen & Augustine od dziesięcioleci produkuje wysokiej jakości krzesła. Pracownicy są dumni ze swojej pracy i lojalni wobec właścicieli i zarządu. Jednak ta szanowana firma znalazła się na rozdrożu - musi zmierzyć się z trudną sytuacją gospodarczą, zagraniczną konkurencją i problemami finansowymi. W powietrzu wyczuwalna jest atmosfera niepewności, obawy, a może nawet paniki.

Wtedy w spółce pojawia się Ben ze zleconym przez większą firmę zadaniem przekonania właścicieli i pracowników do zgody na przejęcie Allen & Augustine. Ma to uchronić producenta krzeseł przed upadkiem. Dla Bena sytuacja jest jasna - albo Allen & Augustine zostanie przejęty i zrestrukturyzowany, albo zbankrutuje i zniknie z rynku. Dlaczego więc nikt nie ulega jego argumentom, począwszy od prezesa firmy, a na szeregowych pracownikach kończąc? Czy przed decydującym głosowaniem Ben znajdzie sposób, by przekonać pracowników, będących jednocześnie akcjonariuszami? Czy Allen & Augustine przetrwa, nie tracąc swojej duszy? Śledząc drogę Bena do zrozumienia, że prawdziwy wpływ mniej zależny jest od przejmowania przywództwa niż od jego dawania, znajdziesz zaskakującą odpowiedź na te pytania.

***

Bob Burg jest popularnym mówcą motywacyjnym, który na całym świecie naucza zasad będących istotą książki Go-Giver. Rozdawca. Osiągał znakomite wyniki jako sprzedawca. Jest również autorem Endless Referrals i Adversaries into Allies. Przez American Management Association został zaliczony do 30 najbardziej wpływowych świadomych liderów w biznesie w 2014 roku.

John David Mann jest przedsiębiorcą i autorem zdobywających liczne nagrody książek, w tym Flash Foresight i Czerwonego kręgu z listy bestsellerów ,,New York Timesa" oraz bestselleru The Slight Edge. Jego napisana wspólnie z Betsy Myers książka Take the Lead została uznana przez Toma Petersa i ,,The Washington Post" za najlepszą książkę poświęconą przywództwu w 2011 roku.

Informacje dodatkowe o Go-Giver. Lider-Rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2017-03-31
Kategoria: Psychologia
ISBN: 9788380871564
Liczba stron: 180
Tytuł oryginału: The Go-Giver Leader: A Little Story About What Matters Most in Business

więcej

Kup książkę Go-Giver. Lider-Rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Go-Giver. Lider-Rozdawca. Krótka opowieść o tym, co w biznesie jest najważniejsze - opinie o książce

Inne książki autora
Najpiękniejsze zakątki Włoch
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Najpiękniejsze zakątki Włoch

Ilość pozytywnych skojarzeń z Włochami jest praktycznie nieograniczona. To pewnie dlatego ten kraj jest tak popularnym miejscem wyjazdów Polaków. Album...

Wielcy Malarze (#27). Degas
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Wielcy Malarze (#27). Degas

Wielcy malarze-  Od Caravaggio do Rembrandta , Van Gogha do Rafaela, Leonardo do Gauguina: najpiękniejsze rozdziały w historii sztuki, w serii trzydziestu...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy