Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Ocena: 0 (0 głosów)

Bitwa współczesnego marketingu toczy się przede wszystkim o uwagę konsumenta. Do opisu nowej rzeczywistości stworzono pojęcie ,,attention economy", zakładające, że uwaga jest zasobem rzadkim i to o nią należy przede wszystkim rywalizować.

A jest to zadanie coraz trudniejsze (...) W jaki sposób my - badacze marketingowi - nadążamy za zmianami? Czy używane przez nas narzędzia są dobrze dopasowane do wyzwań współczesnego świata i błyskawicznie zmieniającego się respondenta? Czy potrafimy modyfikować swoje podejście i instrumenty badawcze, którymi się na co dzień posługujemy?

Ze wstępu autorów

Tytułowa gamifikacja (grywalizacja) to wykorzystywanie schematów i mechanizmów znanych z gier poza kontekstem gier, zwłaszcza w różnych działaniach grupowych, w celu zwiększenia zaangażowania osób wykonujących określone zadania. Należy potraktować tę książkę jako zaproszenie do dyskusji i dalszych prac nad rozwojem gamification w praktyce badawczej. To nowatorska publikacja na naszym rynku wydawniczym.

prof. dr hab. Małgorzata Bombol

Należy bardzo docenić wiedzę autorów w temacie, liczne przykłady z literatury i praktyki zagranicznej oraz opisy własnych eksperymentów. Książkę wzbogacają również komentarze i przykłady starań praktyków z polskiego rynku badań marketingowych. To praktyczny przewodnik po tym, jak dobrze zaprojektować angażujące badanie ilościowe i jakościowe.

dr Michał Jan Lutostański

Informacje dodatkowe o Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2020-11-15
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788301213763
Liczba stron: 206

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta - opinie o książce

Inne książki autora
Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
Michał Protasiuk0
Okładka ksiązki - Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami...

Ad Infinitum
Michał Protasiuk0
Okładka ksiązki - Ad Infinitum

Życie Tomasza stanęło na krawędzi. Jego małżeństwo przeżywa kryzys, a córeczka, chora na autyzm, została porwana. Kto za tym stoi i czego chce od rodziny...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy