Ćwiczenia obejmują szeroki zakres zastosowania ActionScriptu. Dzięki nim, będziesz w stanie tworzyć zaawansowane gry we Flashu (także trójwymiarowe), a także wykorzystasz możliwości w zakresie transmisji strumieniowych i aplikacji interaktywnych typu czat. Jednym słowem -- staniesz się prawdziwym ekspertem Flasha.
Omówiono: Animację modelu 3D na podstawie danych zapisanych w pliku XML Tworzenie i animowanie postaci w grach Tworzenie plansz i edytorów plansz Wykrywanie kolizji w grach Tworzenie inteligentnych przeciwników Wykorzystywanie w grach praw fizyki Użycie Flash Communication Server MX do tworzenia transmisji wideo i aplikacji typu chat
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2003-05-14
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 156
Niniejsza książka stanowi uaktualnienie pozycji Flash 4 w praktyce i jest praktycznym przewodnikiem po doskonałym programie graficznym służącym do...
Odkryj kolejne zastosowania Flasha MX Po opanowaniu narzędzi graficznych oferowanych przez Flasha MX 2004 czas na następny krok -- poznanie potęgi języka...
Chcę przeczytać,