Wszyscy wiedzą, że Flash jest doskonałym narzędziem do tworzenia serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Jednak na tym jego możliwości się nie kończą. Chcesz się przekonać, co jeszcze można zrobić za pomocą Flasha? Połącz pracę z rozrywką i stwórz własną grę! Opracuj scenariusz, zaprojektuj plansze oraz obiekty i napisz kod. Nie musisz wcale opanowywać skomplikowanych środowisk programistycznych i rozbudowanych aplikacji graficznych. Jedyne, czego potrzebujesz, to Flash MX 2004 i pomysł. Wkrótce przekonasz się, że stworzenie gry we Flashu leży w zasięgu Twoich możliwości.
W książce "Flash MX 2004. Tworzenie gier" znajdziesz informacje niezbędne do stworzenia prostej gry. Nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych i animacyjnych, poznasz język ActionScript, dowiesz się, jak przypisywać dźwięki do klatek i zdarzeń, a także wraz z autorem stworzysz kilka gier. Przeczytasz o: Narzędziach z panelu Tools Klatkach, warstwach, scenach i symbolach Animacji i akcjach Tworzeniu przycisków Obsłudze myszy i klawiatury Tworzeniu kodu w języku ActionScript Korzystaniu z dźwięku Głównych elementach każdej gry komputerowej
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2004-06-23
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 124
Kolejna, ósma już wersja Macromedia Flash potwierdza jego zasłużoną reputację. Doskonały program do tworzenia interaktywnych animacji wektorowych zyskał...
Podręczne kompendium wiedzy dla praktyków Koniec z wertowaniem książek i dokumentacji w poszukiwaniu składni poleceń, typów danych czy struktur języka...
Chcę przeczytać,