Kolejna, ósma już wersja Macromedia Flash potwierdza jego zasłużoną reputację. Doskonały program do tworzenia interaktywnych animacji wektorowych zyskał nowe narzędzia i nadal jest niekwestionowanym liderem wśród aplikacji do tworzenia publikacji multimedialnych. Opanowanie ogromnych możliwości programu -- od korzystania z narzędzi rysunkowych i animacyjnych począwszy, na stosowaniu obiektowego języka programowania ActionScript skończywszy -- wymaga czasu i pracy. Jednak od czegoś trzeba zacząć. Książka "Flash 8. Ćwiczenia praktyczne" jest doskonałym podręcznikiem dla wszystkich, którzy chcą poznać ten program i stworzyć za jego pomocą swoje pierwsze animacje. Wykonując kolejne zawarte w niej ćwiczenia, poznasz zasady korzystania z narzędzi rysunkowych i tworzenia animacji. Dowiesz się, do czego można zastosować warstwy i obiekty, oraz nauczysz się dodawać do prezentacji elementy interaktywne. Po zakończeniu pracy nad animacją wyeksportujesz ją do formatu nadającego się do publikacji na stronie WWW. Interfejs użytkownika Operacje na plikach Tworzenie kształtów wektorowych Dodawanie konturów i wypełnień Obiekty tekstowe Sceny i warstwy Animacja z wykorzystaniem listwy czasowej Tworzenie elementów interaktywnych Publikacja filmu Zrób pierwszy krok w świecie Flasha.
Informacje dodatkowe o Flash 8. Ćwiczenia praktyczne:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
83-246-0382-4
Liczba stron: 136
Sprawdzam ceny dla ciebie ...