Dekada polskiego e-commerce

Ocena: 0 (0 głosów)

Na książkę ,,Dekada polskiego e-commerce" składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżowej w kraju. Przedstawia aktualną i kompleksową analizę handlu elektronicznego w kraju. Stanowi też podsumowanie dekady najbardziej dynamicznego wzrostu e-commerce - lata 2013-2023 - oraz powstania i działalności Izby Gospodarki Elektronicznej.

Pomiędzy poszczególnymi częściami książki znajdują się informacje i znaczące liczby, które dotyczą e-commerce widzianego oczami klientów i przedsiębiorców. Pochodzą z komplementarnego wobec książki raportu ,,Dekada polskiego e-commerce, 2013-2023", wyd. styczeń 2023.

Całość adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tematyką i rozwojem e-commerce. Obecnie w Polsce działa około 150 tys. sklepów e-handlu. Jest też ciekawą propozycją dla szerokiego rynku, tzn. osób, które są zainteresowane szeroko rozumianą domeną handlu i marketingu.

Nie ulega wątpliwości, że rozwój e-handlu w Polsce to historia niezwykłego sukcesu. Wykorzystując wszechobecność internetu i możliwości technologii mobilnych, firmy są w stanie dotrzeć do wielkiej liczby klientów i oferować innowacyjne produkty oraz usługi. Kupujący zyskują ułatwienia życiowe i przyjemności niemal od ręki. Przy stałym wsparciu firm partnerskich, a także organizacji takich jak Izba Gospodarki Elektronicznej nie ma wątpliwości, że e-commerce będzie nadal odgrywał znaczącą rolę we wzroście polskiej gospodarki w nadchodzących latach.

Eksperci w książce:

Dorota Bachman Szymon Bujalski Witold Chomiczewski Jakub Gierszyński Marta Kasztelan Jacek Kinecki Marta Mikliszańska Zbigniew Nowicki Łukasz Piech Patrycja Sass-Staniszewska Justyna Skorupska Marta Szymborska Łukasz Szymula Wojciech Tomaszewski Grzegorz Wójcik Marek Zagórski

Rozmowy spisał Paweł Oksanowicz

Współwydawca: Izba Gospodarki Elektronicznej

Ta książka pokazuje dużą część historii e-commerce w naszym kraju. Przedstawia dzień dzisiejszy i kieruje nasz wzrok ku przyszłości. Nie ma obaw, nie chcemy przyspieszać czasu, bo wiemy, jak cenną wartość stanowi. Ale też wiedząc, że wokoło wszystko szybko się zmienia, w przyszłości możemy znaleźć się równie prędko.

Patrycja Sass-Staniszewska

prezes Izby Gospodarki Elektronicznej,

pomysłodawca książki

Informacje dodatkowe o Dekada polskiego e-commerce:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2023-12-18
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788301233198
Liczba stron: 296

więcej

Kup książkę Dekada polskiego e-commerce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Zaniedbanie i samozaniedbanie osób starszych. Medyczne i społeczne uwarunkowania
0
Okładka ksiązki - Zaniedbanie i samozaniedbanie osób starszych. Medyczne i społeczne uwarunkowania

Praca została przygotowana przez lekarzy i socjologów z ogromnym doświadczeniem i dorobkiem naukowym z zakresu starości i starzenia się. Ich kolejną...

Czekaj, mrugaj
0
Okładka ksiązki - Czekaj, mrugaj

Powieść o wszystkim, co ważne w życiu: o miłości, poszukiwaniach, ambicjach i samotności. „Literacki smakołyk – lekki, ale zarazem erudycyjny...

Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy