Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu

Ocena: 0 (0 głosów)

Twój osobisty PR

Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec własnej osoby Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji Czerpanie korzyści z pozytywnego szumu wokół Ciebie Zacznij się chwalić... Jeśli sam nie zaczniesz mówić za siebie, kto to zrobi?
"Financial Times"

Jeśli nie JA, to KTO?!

Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!".

A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji.

Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!

Ta książka pozwoli Ci uzmysłowić sobie, że chwalenie się jest niezbędnym narzędziem przetrwania.
Harry Kavros,
zastępca dziekana w Columbia Law School
Przekonujący styl pisania Klaus i autentyczny ton wypowiedzi wraz z zaczerpniętymi z życia anegdotami pokazują transformację, jaka może się dokonać w życiu zawodowym dzięki skutecznemu chwaleniu się.
"Publishers Weekly"
Klaus pokazuje, jak się lansować, dzieląc się swoimi pasjami oraz wizjami z gracją i godnością, co w dzisiejszym świecie korporacyjnym niestety wciąż należy do rzadkości. Ta pełna mądrych rad książka to odświeżająca lektura dla wszystkich, bez względu na pozycję.
Dr John C. Maxwell,
autor bestsellerów Prawa przywództwa. Przestrzegaj ich, a ludzie podążą za tobą oraz Thinking for a Change

Informacje dodatkowe o Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2010-09-13
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788324622016
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy