ProblematykaW pierwszej części ksiazki "Czym jest projektowanie publikacji?" autorka analizuje czynniki wpływające na tę dziedzinę designu, czyli: cykl życia publikacji, globalny konsumpcjonizm, wymogi dystrybucji, prezentacji oraz ochrona środowiska naturalnego. Wyjaśnia także jak dotrzeć do czytelnika na poziomie estetycznym i emocjonalnym poprzez odpowiednie zaprezentowanie treści oraz wygląd i kształt publikacji.AnatomiaKsiązka ta analizuje projektowanie publikacji poprzez przedstawienie wszystkich aspektów działalności designerskiej w całej różnorodności form składających się na cały proces, od projektu po gotową publikację. Poruszane przez autorkę tematy to międzyinnymi: sam preoces projektowania, znajomość materiałów, finansowy aspekt produkcji, specjalistyczna wiedza dotycząca poszczególnych typów publikacji, komercyjna rola okładki, zastosowanie siatki i layoutu oraz format i oprawa.PortfolioPoprzez międzynarodowy wybór projektów zaprezentowanych w ksiażce, autorka pokazuje szeroki wachlarz możliwości designerskich. Mogą one być źródłem inspiracji dla każdego projektanta. Wybrane (do ksiązki) prace są wizualną ewidencją nieograniczonych możliwości we wszystkich obszarach projektowania publikacji.W książce zaprezentowano prace:Bibliotheque,Ann Willoughby,Big Active,344 Design,Eggers + Diaper,Orange Juice Design,John Morgan Studio,Serial Cut,Paprika,Research Studios,Segura Inc.,UNA (Amsterdam) DesignersViction:aryCarl-Henrik Kruse Zakrisson,Frost Design,Emmi,Pentagram,Browns,SEA,Atelier Works,Design Project,Cartridge Levene,De Designpolitie,COMA,Studio Dombar,Flag Designers,Matthias Ernstberger,Amelia Gregory,Rose Design,Kapitza,Irma Boom,Struktur Design,Erretres,Park Studio.Zobacz też pierwszą ksiażkę autorki, wydaną w roku 2006 pt. "Design XX Wieku".
Informacje dodatkowe o Czym Jest projektowanie publikacji?:
Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN:
978-83-922797-7-8
Liczba stron: 0
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,