Communicare. Almanach antropologiczny. Oralność/Piśmienność

Ocena: 0 (0 głosów)
Tom ten, przygotowany przez pracowników naukowych i studentów Instytutu Kultury Polskiej Uniwersytetu Warszawskiego, poświęcony jest zagadnieniom oralności i piśmienności słowa w kulturze w ujęciu antropologicznym. Składa się z 6 części. Pierwsza zawiera przekłady tekstów autorów zagranicznych, wprowadzających do historii problemu. W następnych autorzy prezentują studia, relacje i dyskusje nad konkretnymi koncepcjami i przykładami istnienia słowa mówionego i pisanego w kulturze. Uzupełnieniem jest zbiór recenzji książek poświęconych oralności i piśmienności oraz varia dotyczące antropologii słowa.

Informacje dodatkowe o Communicare. Almanach antropologiczny. Oralność/Piśmienność :

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 978-83-235-0284-5
Liczba stron: 332

więcej

Kup książkę Communicare. Almanach antropologiczny. Oralność/Piśmienność

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Communicare. Almanach antropologiczny. Oralność/Piśmienność - opinie o książce

Inne książki autora
Smaki Francji
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Smaki Francji

Francuzi słyną na całym świecie ze sztuki przygotowywania potraw i delektowania sie wybornym jedzeniem. Mówi się, że zamiast jeść, aby żyć, Francuzi żyją...

Wiosenny detoks
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Wiosenny detoks

Proponujemy przepisy na potrawy, które pozytywnie wpływają na kondycję i pomagają pozbyć się toksyn. Znajdziesz tu takie smakowite dania na każdą...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy