Niech menedżerowie staną się trenerami, mentorami i doradcami * Jak motywować i inspirować ludzi do pracy w dobie redukcji zatrudnienia? * Jak stworzyć atmosferę, w której dobry pracownik jest dla innych przykładem, a nie zagrożeniem? * Jak pracowników, którzy stwarzają problemy, zmienić w produktywnych członków zespołu?Dlaczego coaching zamiast tradycyjnego zarządzania ludźmi?W świecie sportu, skąd pochodzi idea coachingu, trener drużyny zajmuje się wszystkim: prowadzi rekrutację, motywuje, ocenia, rozstrzyga konflikty i zatrzymuje najlepszych zawodników. Dobrze zna wszystkich członków zespołu, cieszy się ich szacunkiem, stwarza atmosferę zdrowej rywalizacji i inspiruje do osiągania zadziwiających wyników.Czy jako menedżer w firmie możesz przyjąć tak szeroką odpowiedzialność i zbliżyć się do ludzi w swoim zespole? Owszem, ale dopiero wtedy, gdy porzucisz styl myślenia typowy dla przełożonych -- i staniesz się coachem. Coach ma do odegrania trzy role: * jako trener wnosi do pracy entuzjazm i pokazuje ludziom wspólny cel; * jako mentor dzieli się wiedzą i doświadczeniem; * jako doradca wskazuje drogę i podsuwa rozwiązania.Są to główne założenia modelu StaffCoach sprawdzonego przez menedżerów na całym świecie. Wprowadź go w swoim zespole. Poznaj bliżej ludzi, którymi kierujesz, i zaproponuj im lepszy układ. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się: * jak tworzyć więzi zespołowe, * jak promować w zespole pożądane wartości, * jak rozmawiać z członkami zespołu -- a nie tylko mówić do nich, * jak usłyszeć to, co naprawdę myślą, * jak zwalczać niepożądane zachowania, * jak delegować zadania.
Informacje dodatkowe o Coaching, mentoring i zarządzanie. Jak rozwiązywać problemy i budować zespół:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
83-246-0167-8
Liczba stron: 264
Sprawdzam ceny dla ciebie ...