Marcina pasjonuje gra komputerowa, której bohaterowie przemieszczają się w czasie. Może ich wysłać do każdej epoki i razem z nimi poznawać historię i geografię tych miejsc. Moc wyobraźni sprawia, że Marcin również przenosi się w czasie, by ratować dwóch chłopców z przyszłości.
Wydawnictwo: WAM
Data wydania: 2014-05-27
Kategoria: Dla młodzieży
ISBN:
Liczba stron: 32
Profesor Anna Karwińska jest socjologiem. Wykłada na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, gdzie kieruje Katedrą Socjologii. Jest również pełnomocnikiem...
Jak wymyślić bajkę - zadają sobie pytanie członkowie załogi kosmolotu, uwięzionego na planecie Bajkos. Choć mają wiele nowoczesnych urządzeń, nie potrafią...
Przeczytane:2016-03-17, Ocena: 4, Przeczytałam, 52 książki 2016, Dla dzieci,